repaircenter

ساخت وبلاگ

نمایندگی فتوکپی توشیبا مدلStudio 181

نمایندگی فتوکپی توشیبا مدلStudio 181  ارائه‌دهنده تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با فروش و تعمیر این مدل از دستگاه کپی توشیبا به متقاضیان است. کاربرانی که قصد خرید این مدل از دستگاه کپی را دارند می‌توانند به نمایندگی دستگاه کپی توشیبا مراجعه کرده و جهت خرید اقدام نمایند. سرویس‌های تخصصی مرتبط با تعمیر این دستگاه نیز با حضور در نمایندگی تعمیر دستگاه کپی توشیبا قابل دریافت است.

 

نمایندگی فتوکپی توشیبا مدلStudio 181  در «بخش فروش»، بر فروش و عرضه این مدل از دستگاه کپی و در بخش تعمیر بر ارائه تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با تعمیر فتوکپی توشیبا مدلStudio 181 تمرکز دارد. . شایان ذکر است کلیه خدمات ارائه شده در نمایندگی فتوکپی توشیبا مدلStudio 181 ، -چه در بخش فروش و چه در بخش تعمیر- مشمول گارانتی و ضمانت است.

 

نمایندگی فتوکپی توشیبا مدلStudio 181

خدمات نمایندگی فتوکپی توشیبا مدلStudio 181

فروش فتوکپی توشیبا مدلStudio 181

متقاضیان خرید فتوکپی توشیبا مدلStudio 181  می‌توانند به نمایندگی فتوکپی توشیبا مدلStudio 181  مراجعه کرده و پس از دریافت مشاوره‌ها و راهنمایی‌های مورد نیاز، اقدام به خرید دستگاه کپی مد نظر خود کنند. در فروشگاه مرکزی توشیبا، تیمی از خبره‌ترین کارشناسان سخت افزاری و نرم افزاری انواع دستگاه کپی توشیبا حضور دارند تا تخصصی‌ترین راهنمایی‌ها و مشاوره‌ها را به خریداران محترم ارائه نمایند.

 

توصیه می‌شود در صورت مدنظر داشتن دستگاهی خاص، پیش از مراجعه به نمایندگی فتوکپی توشیبا، از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در وبسایت با کارشناسان ما تماس گرفته و از موجودی دستگاه اطمینان یابید. متقاضیان خرید با مراجعه به نمایندگی فروش توشیبا می‌‌توانند ضمن بهره‌‌مندی از خدمات ارائه شده در حوزه فروش، با به‌کارگیری مشاوره‌‌ها و راهنمایی‌های کارشناسان و متخصصانِ حاضر در این مجموعه، بهترین تصمیمات را در زمینه خرید دستگاه‌های کپی اتخاذ کنند.

 

تعمیر فتوکپی توشیبا مدلStudio 181

یکی دیگر از خدمات ارائه شده در نمایندگی فتوکپی توشیبا مدلStudio 181 ، خدمات مرتبط با تعمیر و بهسازی این دستگاه است. کاربران فتوکپی توشیبا مدلStudio 181  می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه اشکال و ناکارامدی در دستگاه خویش با نمایندگی توشیبا تماس گرفته و درخواست خود مبنی بر نیاز به سرویس‌های تعمیر و تعویض قطعات فتوکپی توشیبا را ثبت نمایند. بلافاصله پس از ثبت درخواست کاربر، کارشناسان ما هماهنگی‌های لازم را انجام داده و جهت تعمیر و تعویض قطعات فتوکپی توشیبا در محل حضور می‌یابند.

 

 توصیه می‌شود در زمان تماس با نمایندگی فتوکپی توشیبا مدلStudio 181 ، نوع اشکال و خرابی پیش آمده در دستگاه کپی، علت بروز این اشکال، نشانه‌های مشاهده شده در کاغذ کپی شده، دستکاری‌های احتمالی جهت تعمیر و مواردی از این دست را با کارشناسان نمایندگی فتوکپی توشیبا مدلStudio 181  در میان بگذارید. برخی از خدمات ارائه شده توسط کارشناسان مرکز تعمیرات دستگاه کپی توشیبا عبارت است از:

 

عیب‌یابی هیتر، ترمیستور و ترموستات، تعویض دولوپر، عیب‌یابی یونیت کاغذکش و تعمیر آن، شارژ کاتریج، عیب‌یابی یونیت فیدر دستگاه کپی و اصلاح آن، تعویض پیکاپ، تنظیم منو دستگاه، انجام شارژ‌های پودر سبک و سنگین دستگاه کپی، عیب‌یابی درام و انجام اصلاحات پس از بررسی، تعویض و تعمیر انواع قطعات فنی دستگاه کپی، تعمیر و تعویض قطعات فیوزینگ و … .

 

تعمیر فتوکپی توشیبا مدلStudio 181  در محل

اگر از کاربران فتوکپی توشیبا مدلStudio 181  هستید و در طول روزهای اخیر متوجه بروز اشکال و ناکارامدی در دستگاه کپی خود شده‌اید می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در این وبسایت با کارشناسان ما تماس گرفته و درخواست خود مبنی بر نیاز به حضور کارشناس تعمیر فتوکپی توشیبا مدلStudio 181  در محل را ثبت نمایید. بلافاصله پس از تماس شما، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و پس از انجام هماهنگی‌های لازم جهت تعمیر فتوکپی توشیبا مدلStudio 181 ، در آدرس مورد نظر حضور می‌یابند.

 

شما کاربران گرامی می‌توانید با انتخاب آگاهانه‌ی خدمات ارائه شده توسط کارشناسان نمایندگی فتوکپی توشیبا مدلStudio 181  در کمترین زمان و با هزینه مصوب، دستگاه معیوب خود را تعمیر کنید. وجود آرشیوی جامع از قطعات اورجینال شرکتی در نمایندگی کپی توشیبا سبب گشته تا نه تنها عیوب موجود در دستگاه، مرتفع گردد بلکه به دلیل جایگزینی قطعات با اجزا اورجینال، کیفیت اولیه به دستگاه بازگردد.

نمایندگی دستگاه کپی توشیبا در «بخش فروش»، تأمین‌کنندۀ دستگاه ها و قطعات مرتبط با دستگاه های کپی توشیبا و در بخش «خدماتِ پس از فروش» ارائه‌دهنده خدمات تعمیر، بازسازی و ترمیم دستگاههای کپی توشیبا است. این مرکز در تلاش است تا با همکاری نیروهای متخصص و مجرب، روز به‌روز خود را به استانداردهای جهانی این حوزه نزدیک‌تر سازد و بالاترین سطح کیفی خدمات را در زمینۀ فروش و سرویس‌های پس از آن به هموطنان گرامی ارائه نماید.

منبع:نمایندگی فتوکپی توشیبا مدلStudio 181

repaircenter...
ما را در سایت repaircenter دنبال می کنید

برچسب : نمایندگی کپی توشیبا,نمایندگی فتوکپی توشیبا مدلStudio 181,نمایندگی فتوکپی توشیبا,نمایندگی دستگاه کپی توشیبا, نویسنده : markaztamiratiran repaircenter بازدید : 218 تاريخ : دوشنبه 27 اسفند 1397 ساعت: 19:13

 

کارت گرافیک آل این وان ایسر از بخش های مهم این دستگاه است که وظایف مهمی بر عهده دارد. یک قطعه سخت افزاری است که برای رندرینگ تصاویر مورد استفاده قرار می گیرد. منظور از رندرینگ، گرافیک رایانه ای است. کارت گرافیک در پردازش تصاویر تاثیرگذار است ، هر چقدر کارت گرافیک قدرتمند تر باشد، کیفیت تصاویر ارائه شده بالاتر خواهد بود. این کارت اطلاعات دیجیتال را می گیرد و آنها را بگونه ای تبدیل می کند كه برای انسان قابل مشاهده باشند. کارت گرافیک آل این وان ایسر معمولا به دو شکل در این دستگاه مورد استفاده قرار می گیرد؛ در نوعی از آن تمامی فعالیت‌های مرتبط با پردازش‌های گرافیکی، توسط همان تک هسته گرافیکی پردازنده انجام می‌شود و آل این وان کارتِ گرافیک مستقلی ندارد؛ هسته گرافیکی این مدل‌ها در درون پردازنده قرار دارد و کارآیی لازم برای بازی و کارهای گرافیکی سنگین را ندارد؛ و نوع دیگری از کارت گرافیک آل این وان ایسر علاوه بر هسته گرافیکی پردازنده، یک کارت گرافیک مستقل نیز جهت پردازش‌های سنگین‌تر دارد تا دستگاه از عهده پردازش‌های سنگین گرافیکی بر آید. کارت گرافیک دوم بکاررفته در این دستگاه‌ها تنها زمانی فعال می‌شود که هسته اصلی گرافیکی پردازنده توان لازم برای پردازش را نداشته باشد. برای تعمیر کارت گرافیکAIO های ایسر حتما از یک مرکز معتبر تعمیر آل این وان ایسر کمک بگیرید تا همه اصول و فنون لازم را در این مسیر لحاظ کند.

 

کارت گرافیک آل این وان ایسر

نشانه های خرابی کارت گرافیک آل این وان ایسر

برای نشانه هایی که در زیر می آوریم، صرفا خرابی کارت گرافیک آل این وان ایسر مطرح نیست و مشکل می تواند از بخش های دیگر هم باشد، اما کارت گرافیک هم با مواجه شدن با این اختلالات همیشه مورد بررسی قرار می گیرد؛

 

دستگاه روشن است، اما تصویری روی مانیتور نشان داده نمی شود

وجود خطوط راه راه عمودی از بالا به پایین

خاموش شدن صفحه مانیتور پس از بالا آمدن ویندوز

کند و بی کیفیت شدن تصاویر با اجرای کارهای سنگین در آل این وان ایسر

تعمیر کارت گرافیک آل این وان ایسر

برای تعمیر کارت گرافیک آل این وان ایسر نمی توان خیلی تعلل کرد، زیرا ارتباط مستقیم عملکرد این قطعه با صفحه نمایش، مشکلاتی را به دنبال خواهد داشت که در صورت تداوم آنها عملا دستگاه بلااستفاده می شود. لذا توصیه اکید داریم که حتما به یک مرکز معتبر تعمیرات آل این وان ایسر مراجعه کنید و خدماتی مطمئن و ایمن دریافت نمایید. در واحد فوق تخصصی تعمیر کارت گرافیک آل این وان ایسر تیمی از خبره‌ترین کارشناسان، با استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات عیب‌یابی و تعمیر، بهترین و با کیفیت ترین خدمات این حوزه را ارائه می دهند. حرارت و رطوبت ناسازگار با دستگاه می تواند در خرابی کارت گرافیک ALL IN ONE ایسر موثر باشد. قرار گرفتن دستگاه در موقعیتی با درجه حرارت نامناسب، باعث خرابی مهمترین قطعه کارت گرافیک یعنی GPU می شود و همواره احتمال جداشدگی برد و خرابی IC وجود دارد.

 

نمایندگی مجاز ایسر

نمایندگی مجاز ایسر درگاهی امن و ایمن است که در حوزه فروش، پس از فروش و تعمیرات ایسر بهترین و با کیفیت ترین خدمات را ارائه می دهد. در این نمایندگی امکانات و تسهیلات بسیار فراوان و مفیدی وجود دارد که بخش عمده ای از نیاز های کاربران را برطرف می سازد. این نمایندگی مجاز و قانونی به کمک مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده است. در مسیر ارائه خدمات خود از هیچ تلاشی دریغ نمی کند و همواره در جهت تامین رفاه و آسایش مشتریان در حال طرح برنامه ریزی های کاربردی و مفید است. نمایندگی مجاز ایسر برای کاربران و مشتریان خود اهمیت بالایی برخوردار است. از این رو در تعامل همیشگی با آنها است و با کالبد شکافی و موشکافی نیاز های آنها، خدماتی بهینه و مفیدی ارائه می دهد. می توانید برای استفاده از انبوه خدماتی که در این نمایندگی فراهم است، خریدی متمایز و خدمات پس از فروش متمایز تری را تجربه کنید. تمامی سرویس های بخش فروش و تعمیرات همراه با ضمانت نامه های رسمی و کتبی است. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

نمایندگی آل این وان ایسر یکی از پیشروترین و معتبرترین مراکز ارائه دهنده فروش، بهسازی، ترمیم، تعویض قطعات، تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری انواع آل این وان ایسر به متقاضیان است که تمامی خدمات ارائه شده در آن –جز مواردی معدود- مشمول گارانتی و ضمانت است. متقاضیان هر یک از سرویس‌های مذکور می‌توانند پس از حضور در نمایندگی ایسر و مراجعه به پارت مربوطه سرویس‌های تخصصی مورد نیاز خویش را دریافت نمایند.

 

سرویس های ارائه شده در نمایندگی آل این وان ایسر به دست مجموعه‌ای متشکل از «کارشناسان زبده و مجرب» و «تجهیزاتی پیشرفته و سازگار» انجام می‌پذیرد. تلفیق این دو مجموعه منجر به تشکیل کارگروهی متخصص و کارامد در حوزه تعمیر و فروش آل این وان ایسر گشته است که به اذعان بسیاری از همکاران، از معدود مراکز پیشرو در ارائه خدمات تخصصی و حرفه‌ای تعمیرات و فروش آل این وان است.

 

منبع:کارت گرافیک آل این وان ایسر

repaircenter...
ما را در سایت repaircenter دنبال می کنید

برچسب : تعمیر آل این وان ایسر, آموزش تعمیر کارت گرافیک آل این وان ایسر, تعمیر آل این وان ایسر,تعمیرات آل این وان ایسر, نویسنده : markaztamiratiran repaircenter بازدید : 240 تاريخ : دوشنبه 27 اسفند 1397 ساعت: 14:37

چیپست کارتریج دستگاه کپی ریکو

چیپست کارتریج دستگاه کپی ریکو یکی ار بخش هایی است که در مرکز تعمیر دستگاه کپی ریکو عیب یابی و تعمیر می شود. چیپست یا شمارنده بخشی از کارتریج دستگاه فتوکپی ریکو است که مسئول شمارش برگه هایی است که توسط دستگاه چاپ می شوند. کاربران دستگاه کپی به خوبی چیپست را می شناسند و با وظایف آن آشنا هستند. همه کاربران تا این اندازه اطلاع دارند که کارتریج محل و محفظه ای است که جوهر را درون خود نگه می دارد و هنگام چاپ به اندازه لازم آن را در اختیار دستگاه قرار می دهد تا سند مورد نظر چاپ شود.

 

چیپست کارتریج دستگاه کپی ریکو کمک حال کارتریج است. با روبه شدن این بخش با هرگونه ایراد و اختلال باید از یک مرکز تعمیر دستگاه کپی ریکو کمک بخواهید تا مشکل را ریشه یابی و برطرف کند. در صورتی که در انتخاب مرکز تعمیراتی سهل انگاری کنید و دستگاه معیوب خود را به مراکز غیر مجاز و غیر رسمی واگذار کنید، بدون شک مشکلات بیشتری دامنگیر دستگاه شما خواهد شد که رفع آنها می تواند هزینه های بیشتری برای شما داشته باشد.

 

چیپست کارتریج دستگاه کپی ریکو

مسئولیت چیپست کارتریج دستگاه کپی ریکو

شمارنده یا چیپست کارتریج دستگاه کپی ریکو برگه هایی را که دستگاه کپی چاپ می کند، می شمارد؛ این قطعه مسئول محافظت از کارتریج است. هدف از نصب چیپست در کارتریج این است که وقتی تعداد چاپ برگه‌ ها به بیشتر از حد مجاز و تعیین شده رسید، از شارژ مجدد کارتریج به کمک این قطعه جلوگیری شود و نهایتا کارتریج نو خریداری شود. اگر این قطعه نیازمند خدمات تعمیر و تعویض و ریست باشد، باید از مرکز تعمیرات دستگاه کپی ریکو کمک بگیرید.

 

چیپست یک بخش کاملا اختصاصی در دستگاه فتوکپی ریکو است. این قطعه به صورت انحصاری در دستگاه های کپی مورد استفاده قرار می گیرد و هرگز نمی توان چیپست های مختلف را با هم جایگزین کرد. در غیر این صورت چاپگر مورد نظر خطای تجهیزات محفاظت شده یا Unauthorized Supply را گزارش می دهد و امکان سوختن چیپست نیز وجود دارد. لذا این موضوع را هرگز بی اهمیت ندانید، زیرا بر اساس تجربیات ما در مرکز تعمیر دستگاه کپی ریکو بی توجهی به آن می تواند عواقب بدی به دنبال داشته باشد.

 

تعمیر چیپست کارتریج دستگاه کپی ricoh

وقتی دستگاه کپی ricoh پیغام های Toner exhausted، Toner empty، Toner low، Cartridge change، Cartridge Replace را می دهد، باید کارتریج را شارژ یا تعویض کنید. در صورتی که پس از تعویض یا شارژ کارتریج کپی ریکو ، همچنان با این پیغام های خطا روبه رو می شوید، نیاز به ریست چیپست کارتریج دارید؛ در معدود مواردی نیاز به تعویض شمارنده کارتریج یا همان چیپست کارتریج است. با این حال سوال بسیاری از کاربران این است که تعمیر چیپست کارتریج دستگاه کپی تا چه اندازه امکان پذیر است. باید بگوییم که تعمیر قطعه چیپست تقریبا سخت ممکن و حتی گاهی غیر ممکن است.

 

تا جایی که گزینه تعویض روی میز مرکز تعمیر دستگاه کپی ریکو قرار می گیرد. مگر اینکه ایراد موجود مستقیما مربوط به چیپست نباشد. در هر صورت اگر اختلال چیپست با ریست کردن حل نشود، باید تعویض شود. اما باید بدانید که تعویض چیپست کارتریج دستگاه کپی ریکو در هر دوره از شارژ کارتریج مقرون به صرفه نیست و باید از روش های دیگری استفاده کنیم که صرفه اقتصادی داشته باشد. یکی از این روش ها آپدیت فریمور است. آپدیت فریمور باعث می‌شود که با هر بار شارژ کارتریج، نیازی به تعویض چیپست نباشد. فریمور در واقع نرم افزاری است که بر روی دستگاه تعریف شده و باعث می‌شود سنسور شناسایی چیپست غیر فعال شود و چیپست از حالت سخت افزاری به نرم افزاری تغییر حالت دهد.

 

نمایندگی ریکو در کرج

نمایندگی ریکو در کرج در خدمت تمام کاربران استان البرز است. در این نمایندگی به راحتی می توانید با استفاده از امکانات و تسهیلات فراوان، تمام نیازهای خود را در حوزه فروش و تعمیر انواع محصولات مرکز تخصصی ریکو برطرف سازید. این مرکز معتبر و قانونی به کمک مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده است و خدماتی درخور و شایسته به همشهریان البرزی ارائه می دهد. در نمایندگی ریکو در کرج تمامی سرویس ها و خدمات در هر بخش همراه با ارائه ضمانت نامه های رسمی و کتبی است. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

منبع:چیپست کارتریج دستگاه کپی ریکو

repaircenter...
ما را در سایت repaircenter دنبال می کنید

برچسب : آموزش تعمیر چیپست کارتریج دستگاه کپی ریکو,نمایندگی ریکو در کرج ,تعمیر ریکو در کرج , نویسنده : markaztamiratiran repaircenter بازدید : 151 تاريخ : دوشنبه 27 اسفند 1397 ساعت: 12:54

اگر شما نیز جزو آندسته از کاربرانی هستید که به سبب جستجوی راه‌حلی برای رفع مشکل نمایش خطای Supply memory error در پرینتر، به این صفحه راهنمایی شده‌اید، می‌توانید با دنبال کردن مطالب این مقاله، مشکل پیش آمده در دستگاه خود را برطرف نمایید. برای شروع بد نیست بدانید که پیغام خطای Supply memory error زمانی توسط پرینتر به نمایش در می‌آید که پلمپ و یا لیبلی در کارتریج پرینتر وجود داشته باشد.

 

بنابراین کلیه راه‌حل‌های موجود جهت رفع این خطا، به جدا کردن لیبل قطعات موجود در پرینتر باز می‌گردد. در بخش‌های آتی شیوه جداسازی این لیبل‌ها توضیح داده خواهد شد. در صورت نیاز به راهنمایی‌های بیشتر در این باره می‌توانید با کارشناسان ما در مرکز تعمیر پرینتر زیراکس تماس بگیرید.

 

خطای Supply memory error

روش اول: رفع خطای Supply memory error در پرینتر

برای شروع اطمینان یابید که هیچ لیبل یا پلمپی در دستگاه وجود ندارد. در صورت وجود لیبل در دستگاه، مراحل زیر را برای جداسازی لیبل و رفع خطای Supply memory error در پرینتر طی نمایید.

 

1.درب دستگاه را باز کنید و کاغذ پلمپ را به سمت بالا بیاورید اما آن را حرکت ندهید.

 

2.تمام پلمپ های پرینتر را بردارید و کارتریج را از پرینتر جدا نمایید.

 

3.تمام پلمپ های موجود در داخل پرینتر را جدا نمایید.

 

4.لیبل های نارنجی کارتریج را چک کنید.

 

5.گیره نارنجی را از کاتریج جدا کنید و به آرامی کارتریج را به جلو و عقب حرکت دهید تا تونر به صورت مساوی درکارتریج توزیع شود.

 

6.گیره نارنجی رنگ در سمت چپ دستگاه را بکشید تا نوار از داخل کارتریج جدا شود.

 

7.نکته: در صورتی که تونر بر روی لباس شما ریخته شد، توصیه می‌شود با یک پارچه‌ی خشک آن را پاک کنید. پس از این کار، لکه‌های جوهر را با آب سرد بشویید.

 

8.پس از طی مراحل فوق کارتریج را در داخل دستگاه گذاشته و درب کارتریج را ببندید

 

9.مرحله آخر ما در رفع خطای Supply memory error در پرینتر، بررسی پنل دستگاه است.

 

روش دوم: تعویض کارتریج

روش دیگری که جهت رفع خطای Supply memory error در پرینتر توصیه می‌شود تعویض کارتریج است. چرا که یکی از دلایل نمایش این خطا، اورجینال نبودن کارتریج و یا عدم شارژ کارتریج به صورت استاندارد است. برای رفع این مشکلات مراحل زیر را دنبال کنید.

 

1.نخست آنکه مطمئن شوید که کارتریج شما اورجینال و اصل است.

 

2.زمانی که خطای HP SureSupply را مشاهده کردید، بررسی کنید که کارتریج با دستگاه شما سازگار است یا خیر. درصورت نیاز جهت تهیه کارتریج جایگزین اقدام کنید.

 

3.برای نصب کارتریج می‌توانید از راهنمای موجود در این وبسایت و یا سایر وبسایت‌ها کمک بگیرید و یا با کارشناسان ما در مرکز تعمیر پرینتر زیراکس تماس بگیرید و اطلاعات لازم را کسب نمایید.

 

نمایندگی زیراکس در تهران

نمایندگی زیراکس در تهران ارائه‌دهنده تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با تعمیر و فروش محصولات زیراکس به متقاضیان است. سرویس‌های ارائه شده در این مرکز مشتمل بر فروش و تعمیر پرینتر، فتوکپی، اسکنر و پروژکتور است. (تمرکز بر این محصولات به دلیل فروش بالای آنها در قیاس با سایر محصولات زیراکس است).

 

آندسته از کاربرانی که قصد خرید یکی از دستگاه‌های زیراکس را دارند و یا در حال حاضر به دلیل بروز اشکال در دستگاه مورد استفاده‌شان نیاز به سرویس‌های تعمیرات زیراکس دارند، می‌توانند به نمایندگی زیراکس در تهران مراجعه نمایند. در این مرکز تیمی از خبره‌ترین و مجرب‌ترین کارشناسان دو حوزه تعمیر و فروش حضور دارند تا تخصصی‌ترین سرویس‌های مورد نیاز را به مراجعان محترم ارائه دهند.

تعمیرات پرینتر زیراکس

تعمیرات پرینتر زیراکس در این مرکز توسط زبده ترین کارشناسان و با استفاده از تخصصی ترین تجهیزات انجام می پذیرد. لزوم تعمیرات پرینتر زیراکس و اِعمال برخی اقدامات، ناشی از استهلاک قطعات سخت‌افزاری و بروز اختلال در سیستم‌ نرم‌افزاری این دستگاه است؛ اگرچه باید این موضوع را نیز در نظر گرفت که عدم آشنایی کاربران با شیوۀ کار و عملکرد صحیح این دستگاه نیز در وقوع این امر بی‌تأثیر نیست. در این صفحه ضمن معرفی خدمات مرکز تعمیرات پرینتر زیراکس مقالاتی در ارتباط با شیوه های نگه داری و مراقبت از این محصول نیز در اختیار کاربران گرامی قرار خواهد گرفت.

اگر از کاربران پرینترهای زیراکس هستید و در طول روزهای اخیر متوجه بروز اشکال و ناکارامدی در پرینتر مورد استفاده خود شده‌اید، می‌توانید از طریق ارتباط با مرکز تخصصی تعمیر چاپگر زیراکس، سرویس‌های مرتبط با دستگاه خود را دریافت نمایید. در مرکز تعمیرات پرینتر زیراکس خرابی‌های پیش آمده در دستگاه توسط برترین تجهیزات عیب‌یابی و تست پرینتر شناسایی شده و پس از کسب اجازه از صاحب دستگاه مورد تعمیر قرار می‌گیرند.

 

منبع:خطای Supply memory error در پرینتر

repaircenter...
ما را در سایت repaircenter دنبال می کنید

برچسب : خطای Supply memory error در پرینتر,تعمیر چاپگر زیراکس,تعمیرات چاپگر زیراکس,نمایندگی چاپگر زیراکس, نویسنده : markaztamiratiran repaircenter بازدید : 230 تاريخ : دوشنبه 27 اسفند 1397 ساعت: 12:52